24 noiembrie 2008

Lykke Li & Bon Iver doing 'Dance Dance Dance





Music :

[x] Young MC Bust A Move
[x] Digitalism - taken away
[x] Ruslana -- Silent Angel
[x] Snow Patrol - Open Your Eyes
[x] Desislava - Cheren sniag
[x] Keri Hilson ft. Lil Wayne - Turnin Me On
[x] Stanfour - In Your Arms
[x] James Morrison - Nothing Ever Hurt Like You
[x] M.I.A. Feat Jay-Z - Boys
[x] Pitbull - Go Girl
[x] Carly Simon - Why

Movie :

[x] 21
[x] Harry Potter and the Half-Blood Prince
[x] The Curious Case Of Benjamin Button
[x] Banquise (Cannes)



Angajatii unei companii multinationale sunt
intrebati ce vor face cu banii din prima de Craciun.

Elvetianul : Din banii de prima imi cumpar o barca;
Reporterul : Si cu restu?
Elvetianul : si cu restu imi renovez fatada casei.

Englezul : Din banii de prima imi cumpar o masina sport.
Reporterul : Si cu restu?
Englezul : si cu restul ma duc intr-o excursie in Africa

Romanul: Din banii de prima imi cumpar un pulover.
Reporterul : Si cu restu?
Romanul: Restul mi-l da mama.











"mintile ilustre discuta idei,mintile medii discuta evenimentele si mintile reduse ii discuta pe ceilalti oameni"
by
Unknown

Niciun comentariu: