02 iunie 2010

Ce am mai citit





"M-am gândit, nu-mi fac iluzii, te iubesc, dar n-am încredere în tine. Pentru că ceea ce trăim noi nu e real, înseamnă că e un joc. Pentru că e un joc, trebuie şi reguli. Nu vreau să te mai văd la Paris... Când sunt cu tine vreau să pot să-ţi dau mâna pe stradă şi să te sărut în restaurante... Nu mai am vârsta să mă joc de-a prinselea. Deci o să ne vedem în alte ţări... Nu căuta să mă chemi sau să afli unde sunt... am să fac ca tine, să-mi trăiesc viaţa, iubindu-te mult, dar de la distanţă... Ce am de pierdut la urma urmei? Un bărbat laş? Şi de câştigat? Plăcerea de a dormi în braţele tale câteodată... m-am gândit, vreau să încerc. Nu ai de ales."

------------------------------------------





"-As vrea sa intru in somnul tau, daca mi-ar fi cu putinta, sa te pazesc acolo si sa omor lucrul acela care te haituieste, asa cum as face daca ar avea curajul sa mi se arate la lumina zilei. Dar nu pot sa patrund acolo decat daca ma visezi tu pe mine."

Niciun comentariu: