12 noiembrie 2007

romanii care ne fac de ras in italia

me: seara buna
me: cine esti
baran_vlad: vlad tu
me: la fel
me
: esti din iasi ?
me: totusi nu inteleg ptr ce ai bagat id,daca nu vrei sa vb
baran_vlad: eram acuma sunt in italia

me
: cu ce ocazie ai luat id
baran_vlad:mi la dat ia
me: si ea,domnisoara ce id are
baran_vlad: astepta un pic bianca.alex
me: e online
me: ?
baran_vlad: nu
baran_vlad: cred
me: si ptr ce ti-a dat id
me: daca iti dadea id de fata era alta treaba
me: da de baiat
me: )))
me: ce vrei,sa ma verifici,
me: )))
baran_vlad: pentru ca me lam pus ieri i mea trimis 700 si ceva de id cu fete si baieti
baran_vlad: dece
me: ok
me: papa
me: treb sa zici asa de la bun inceput
me: da u ce cauti in italia
baran_vlad: ai sami dai nite id de fete
me: ))))
baran_vlad: sunt cu parinti
baran_vlad: ah ah
me: bv
baran_vlad: ce ba da si mie niste id te rog
me: auzi
me: da o poza cu tine
baran_vlad: nu stiu sa o pun ba pentru ca ieri am pu internet
me: da ce vocabular mai ai si u "ba"
baran_vlad: dece
me: spuneai ca ai 16,nu
me: din partea mea poti sa ai si 20,30
me: nu stiu cu cine vb. eu
me: i-a si fa ceva util
me: hai sa zicem ca eu sunt o fata
me: ce ai vb cu mine
me: baran..baltat
me: hai la revedere
buzz!!!

baran_vlad: sugi pula dobitocule taranule
me: da de ce te enervezi
me: usor
me: se pune virgula dupa dobitocule
me: ))
baran_vlad: iei muie rom de cacat
me: sau asa zici u cuvintele,cu gura plina
me: ))
me: da cine te-a invatat sa vb asa
me: italienii de acolo
me: ?
me: faci pe cainele
me: dupa ce mai esti si roman,cum iti permiti sa vb asa ma
baran_vlad: da rom
baran_vlad: si eu rom
me: da tare prost mai esti
me: hai ca am incheiat discutia domnule
baran_vlad: pentru mine esti rom
baran_vlad: ai pleca rom
me: rrom,sau roman
me: rrom e o minoritate
me: sa plec din romania,sau ce zici u acolo
me: esti in italia,ce sa zic
me: :)))



* nu stiu cum dracu ploua cu din astia..specimene din astea*

4 comentarii:

Anonim spunea...

ce looser=))

Lamya777 spunea...

eu ii dadeam ignore dupa prima replica de analfabet...

*Lu* spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
*Lu* spunea...

"me: i-a si fa ceva util"
E "ia" impreunat
Am o problema cu cratimile^-^
Anyway, am incercat si eu sa fac baza de unu' din asta in mod civilizat da' nu merge:))
ps: imi place blogul!