31 iulie 2007

Search Spy

am dat sa vad ce mai cauta oamenii in ziua de astazi,ce ii intereseaza ,aici cateva exemple

1.Guta gigolo (extraordinar bine ca nu e maimutza)
2.Anda Adam - doar tu alegi (nu am auzit vreodata de melodia asta )
3.Florin Minune (a 7-a minune)
4.Icoane 1 (lol)
5.Viorel Tanase - are tata 2 feciori (e gay?)
6.Borat
7.Legenda,Pumnului
8.Dansu Gainii (wau,exista asa ceva :D)
9.Videoclip ma manhnca palma sthnga (penal rau)
10.prietenii mei elefanti (e bine la zoo acolo?)
11.manele bani si femei (mda)
12.mihaela minune (inca o stea)
13.viata perversa si rea (daca zici u)
14.sunerii telefon (poate vrei sa zici sonerii)
15.am valoare (mori in bezna)
16. 2 Iepuras dragalas (muahahaha lol)
17.Gigi Guta Eu Nu Fac Ce Face Altul (las ca stim noi)
18.budda bar (deci,din atatia unu e mai istarit)
19.FILME CU SATANA (Weird!)
20.si cand mor am valoare (iara asta!!! ..futtz mm)

Niciun comentariu: