05 noiembrie 2007

Romanii si SH-ul

Second-hand-ul este mall-ul saracului. Saracul este second-hand-ul cumparatorului. Din aceasta minunata imbinare iese la iveala cel mai straniu comert din lume: underground-ul SH-urilor din Romania. Sunt o secta. O secta cautatoare printre boarfe vechi de 100 de ani. Se cunosc intre ei. Exista o adevarata Mafie a SH-urilor: Nu oricine poate cumpara de la SH! In ziua de primire a marfii, magazinul se inchide strategic si sunt sunate persoanele importante din oras: doctorul care l-a operat pe cuscru de prostata are intaietate. Apoi nevasta comisarului sef. Apoi diriga lu’ ala micu’. Ei sunt privilegiatii. Zeii SH. Pentru ca ei aleg primii. Abia dupa ce notabilitatile si-au umplut sacosele de Versace si Armani putin purtate, portile SH-ului se deschid si pentru pulime! Veniti de luati borfime! Kilul de Versace e 14 lei noi, dar poate urca si la 20. O tona de Armani se da cu 25/kilu’. Daca esti baiat destept, poti gasi o pereche de Levi’s, colectia 2004, ca noua, care costa 4 lei la Petrila, sau niste D&G fix à la Mutu, care costa 20 de lei la Braila sau 25 la Orsova. Lantul de SH-uri din Valea Jiului - Visul Imaginatiei - a rupt in doua piata hainelor de lux din lume. Totul la 5 lei. Plus reduceri. Un copil de miner cauta intr-un morman niste jucarii stricate, pe care un copil german si le-a bagat in fund. “Nicusor, vino sa vezi ce sapca ti-am gasit!” - tipa fericita mama. Ii indeasa pe cap o sapcuta verde, usor mucegaita.
Noapte buna, Romania!

Niciun comentariu: